"Ως κι οι θάλασσες" - Δείτε το νέο βίντεο κλιπ της Ελεωνόρας Ζουγανέλη



“Ως κι οι θάλασσες”, το νέο βίντεο κλιπ της Ελεωνόρας Ζουγανέλη μόλις κυκλοφόρησε.

Το πρόσφατο single από το δίσκο “Μ’ αγαπούσες κι άνθιζε” οπτικοποιήθηκε από τουςWhite Room και μόλις κυκλοφόρησε!

Μουσική: Μίνως Μάτσας
Στίχοι: Ελένη Φωτάκη
Διεύθυνση Παραγωγής: Νεκτάριος Κόκκινος

Σκηνοθεσία/ Παραγωγή/ Μοντάζ: White Room
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιάννης Κανάκης

Δείτε το στο VEVO:





Στίχοι:

Άστο, θα βρω και θ’ αγαπήσω
Άστο, μη θες να σ’ απαντήσω
Πότε και πώς
Μαύρο το φως
Πάρ’ το πίσω.

Άστο πια, μου το χάλασες
Κι αν το θες, δε φταις
Ήμουν απ’ αυτές
Που τις διώχνουνε
Ως κι οι θάλασσες.

Άστο, χαρά στο καρδιοχτύπι
Άστο, με μάραναν οι κήποι
Μη ψάχνεις πώς
Μαύρο το φως
Να μου λείπει.

Άστο πια, μου το χάλασες
Κι αν το θες, δε φταις
Ήμουν απ’ αυτές
Που τις διώχνουνε
Ως κι οι θάλασσες.



via