Πασχάλης Τερζής: Μιλάει για τη δισκογραφική του επιστροφή και για όσα γράφτηκαν για την υγεία του (βίντεο)


Ο Πασχάλης Τερζής παρουσίασε το νέο του δίσκο “Ό,τι κι αν πεις σου λέω ναι” το απόγευμα της Τετάρτης στο Rock n Roll στο Κολωνάκι, και μίλησε στις κάμερες μετά από καιρό, ενώ δε δίστασε να απαντήσει και στις φήμες γύρω από την υγεία του:
«Δε στεναχωρήθηκα καθόλου γιατί εγώ ξέρω τι μου συμβαίνει. Ο καθένας μπορεί να γράφει και να λέει ό,τι θέλει, έχει το δικαίωμα…» είπε συγκεκριμένα.
«Μετά από πέντε χρόνια κάποια τραγούδια ήταν το έναυσμα για να ξανατραγουδήσω για τους φίλους μου. Πιστεύω πως έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα. Η δουλειά μου και το τραγούδι δε μου έχει λείψει γιατί τραγουδούσα κάθε μέρα, τραγουδούσα όπου βρισκόμουν, στο σπίτι, στο καφενείο, στο αυτοκίνητο. Δε ξέρω αν θα υπάρξει επόμενο cd. Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο θεός γελάει. Δε μετάνιωσα καθόλου που περίμενα τόσο χρονικό διάστημα γιατί έπρεπε να βρω αυτό που θα με συγκινήσει». δήλωσε επίσης ο τραγουδιστής, ενώ σε ερώτηση για το αν θα τον δούμε να εμφανίζεται σε κάποιο νυχτερινό κέντρο είπε με χιούμορ “Έκανα έναν δίσκο και μέχρι εδώ. Να με δει ο κόσμος για ποιο λόγο; Εμένα δεν είναι να με βλέπεις, είναι να με ακούς.”