Μαζωνάκης, Βέρτης, Τσαλίκης: Τα μηνύματά τους στο Facebook για τον Παντελή Παντελίδη

mazonakis pantelidis
Ο Γιώργος Μαζωνάκης ήταν ένας από τους καλλιτέχνες που είχε συνεργαστεί με τον Παντελή Παντελίδη, με την τελευταία τους συνεργασία να είναι στο Teatro Music Hall την περσινή σεζόν.
Ο καλλιτέχνης ανέβασε μια μαύρη φωτογραφία στο Facebook, γράφοντας:
“Ο πραγματικός πόνος είναι βουβός…
Το Έναστρον θα σιωπήσει αυτή την εβδομάδα.”
Ο Γιώργος Τσαλίκης έγραψε στο Instagram:
“Δε μπόρεσα ολη νυχτα να κοιμηθώ..
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου.. Γνώρισα τον Παντελή στο Χρήστο Λυριτζη (το δάσκαλο μας της φωνητικής) οταν εκείνος περιμενε να τελειώσω το μαθημα μου, κι έπαιζε για να περάσει η ωρα PlayStation με το γιο μου το Βασιλη που τυχαία είχα εκείνη την ημέρα μαζί μου …
Μου λεει ο γιος μου : “Αυτος ειναι ο φιλος μου ο Παντελης.”
Ειναι πολύ καλο παιδι “
Τα παιδιά δεν κάνουν ΠΟΤΕ λάθος .. Μετα η ιστορια που όλοι ξέρουμε!
Τεράστια επιτυχία , φαινόμενο , λατρεία απο τον κοσμο αλλα και ζήλια …
Πολλή ζήλια … Πόσους καυγάδες είχα κανει για τον Παντελή ,πόσες φορές θύμωνα με αυτα που με τόση εμπάθεια μου λέγανε για ένα παιδι που το διάλεξε ουσιαστικά ο κόσμος ..
Ένα παιδι που δεν πείραξε ποτε κανέναν.. Τον Παντελή τον πίστεψα πολύ !!
Γούσταρα τον αληθινό του στίχο …
Τις μουσικές του ..
Τη σεμνότητα του .. Τα τελευταία 17 χρονια στη δισκογραφία ειδα να ερχονται και να “φεύγουν” πολλοί καλλιτεχνικά ..
Μονο έναν όμως να φεύγει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ενώ ειχε τόσα ακόμα να δώσει … Τοσο νωρίς … Τοσο άδικα .. Τωρα διαβάζω παντού ύμνους , αγάπες και μυνηματα γεμάτα θαυμασμό απο ολους αυτούς που τον έλεγαν οτι τον έλεγαν (δε μου επιτρέπεται ουτε να τα επαναλάβω ουτε να τους κατονομασω) …
Δεν πειράζει … Έστω και αργά καλό ειναι να αναγνωρίζεται η αξία κάποιου γιατι με τη λογική της πίστης μου στο Θεό εδω ειναι ο Παντελης και τα βλέπει ολα .. Πότε όμως σ αυτη τη χωρα θα μάθουμε να λέμε την καλη κουβέντα οταν ο άλλος ζει για να μπορεί να μας πει κι ένα ευχαριστω ;; Ανεξάρτητα απο το γεγονός οτι ηταν ταλαντούχος ,αναγνωρίσιμος και πολύ αγαπητός στο κοινό …
Ηταν ΤΟΣΟ νέος … Οπως χιλιάδες άλλοι που δε γνωρίσαμε ποτε , δε μπορέσαμε να κλάψουμε , να συμπαρασταθούμε και χάνονται καθημερινά στην άσφαλτο.
Για ολους αυτούς που έφυγαν νωρίς,για το δικό μας το Γιωργο και για τον Παντελή λιγη σκέψη …
Για να βγάλουμε και κάποιο συμπέρασμα απο όλο αυτο τον πόνο και το τι τον προκάλεσε ..
Κακοί δρόμοι ;
Κακή οδηγική συμπεριφορά ;;
Κακιά στιγμή ;;
Κακοί άνθρωποι ;
Κακός υπολογισμός του κινδύνου ;
Και αλλο ένα λεπτό για να προσπαθήσουμε να αναλογιστούμε τον πόνο των μαναδων τους και των οικείων τους … Τώρα σιωπή .. Γιωργος Τ.”

Με τη σειρά του, ο Νίκος Βέρτης έγραψε:
Πόσο κρίμα…λυπάμαι τόσο πολύ…δεν έχω λόγια να περιγράψω πως νιώθω για κάτι τόσο τραγικό…έφυγες νωρίς Παντελή


Η Πέγκυ Ζήνα έγραψε:



via