Κώστας Δόξας & Άκης Δείξιμος| Παρόλο που είναι αδέρφια, χρησιμοποιούν διαφορετικά επίθετα. Γιατί;




Τι; Δεν γνωρίζατε πως είναι αδέρφια; Κι όμως!

Αποκλειστική συνέντευξη έδωσε στο tralala.gr ο Κώστας Δόξας και μίλησε για όλα. Μεταξύ άλλων ο τραγουδιστής εξήγησε το λόγο για τον οποίο αυτός και ο αδερφός του Άκης Δείξιμος διατηρούν διαφορετικά επίθετα. Ποιος είναι αυτός; Διαβάστε παρακάτω…
“Μέσα από το «Your Face Sounds Familiar» ο κόσμος με γνώρισε καλύτερα, αφού συστήθηκα ξανά σε ένα μαζικό κοινό. Γενικά όμως όταν έβγαινα σε εκπομπές με τον αδελφό μου και καταλάβαιναν πως είμασταν αδέλφια αποτελούσε μια έκπληξη για τον κόσμο. Αυτό προέκυψε όταν έκλεισα συμβόλαιο με τη Sony και έβγαλα το «Έρωτας Κλέφτης». Η εταιρεία ήταν αυτή που αποφάσισε να μου αλλάξει το επώνυμο. Τότε ήμουν ήδη 10 χρόνια στη δουλειά κι όλοι με φώναζαν «Δείξιμε» με το επώνυμο διότι δεν γνώριζαν το όνομά μου. Εμένα δεν θα με πείραζε να το κρατήσω, όμως η εταιρεία εκείνη την περίοδο κι ο Γιάννης Δόξας που ήταν διευθυντής marketing/management της Sony αποφάσισε να το αλλάξει και να με βαφτίσει «Δόξα». Ήταν ο νονός μου!”